Blogger Widget

onsdag den 10. oktober 2007

"Born Again From The Rhythm - The Grace Outtakes"

Selvom denne blogsmører endnu ikke har opdaget genialiteten i Jeff Buckley, skal han dog ikke franarre dem - der har - muligheden for, at downloade følgende outtakes fra albummet 'Grace' hos BigO.

1. Lover You Should've Come Over (Buckley)
2. Eternal Life (Buckley)
3. Just Like A Woman (Dylan)
4. Dinks Song (B Gibson/B Lomax/J Lomax) (trad arr, Dylan)
5. If You See Her Say Hello (Dylan)
6. Flight (Led Zeppelin)
7. Hallelujah Take 1 (L Cohen)
8. Just Like A Woman (Dylan)
9. Mama, You've Been On My Mind Take 1 (Dylan)
10. Mama, You've Been On My Mind Take 2 (Dylan)
11. Hallelujah Take 2 (L Cohen)
12. Mama, You've Been On My Mind (riff) (Dylan)
13. Hallelujah Take 3 (L Cohen)
14. Outro

3 kommentarer:

capac sagde ...

Jeg er heller ikke faldet i svime over Jeffs kunst, hvorimod jeg er en stor fan af hans far. Men det har no noget med alder at gøre! :-)

HHS sagde ...

Måske, Capac, har det noget med alderen at gøre. Mener muligvis også, at det i mit tilfælde kan have noget at gøre med det publikum, der i midten af 90’erne tog så overstrømmende i mod ham. Han blev så at sige, den unge, lidt indadvendte, intellektuelle mands frelserfigur indenfor musikken. Ikke et ondt om disse mænd, men jeg mener ikke Buckleys format var til at udfylde den rolle. Undskyld mig.

capac sagde ...

Du behøver ikke at undskylde. Så var det jo nok ikke alderen alligevel! ;-)