Blogger Widget

mandag den 2. maj 2011

Afro-beatet



”…the sound of distortion zombies coming down the road to kill us all. It's relentless… wonderful…”

- magasinet Pop Matters om Kasai All-Stars.

I går forpligtede jeg mig uforvarende til at lægge et godt ord ind for flere af navnene på årets Roskilde Festival. I hvert fald frem til på torsdag, hvor Mod Strømmen sender en særudsendelse med de grupper, som vi tror, kan blive blandt 2011’s mageløse oplevelser. Desværre kan jeg ikke holde løftet helt, fordi Kasai All-Stars fra Den Demokratiske Republik Congo allerede blev anbefalet i gårsdagens indlæg. ’Quick As White’ stammer fra albummet ’In The 7th Moon, The Chief Turned Into A Swimming Fish And Ate The Head Of His Enemy By Magic’. Men jeg glæder mig nu stadigvæk til at se det 25-mands store musikkollektiv.

Ingen kommentarer: