Blogger Widget

mandag den 2. september 2013

SPEkTR i Mod Strømmen


Jeg har forsøgt før. Forsøgt hvad? At beskrive SPEkTRs musik. Hver gang har jeg haft en fornemmelse af, at ordene ikke var dækkende. Filmisk er altid det første, som falder mig ind, så der begynder jeg igen. Spacy kan jeg også bruge. Ikke som i spacy-syre-jam. Bare som i spacy. Robotter og urværk. Jacques Tardis tegneserier. Fremskridtstro af den gammeldags slags. Rejser i rummet. Science fiction. Joe Meek. Noget der hører en anden tid til og så alligevel ikke. Jeg har det stadigvæk som om, at ordene ikke slår til.


Nu på torsdag, d. 5. september, kommer bandet i Mod Strømmen for at præsentere den nye ep, ’The Door Is Paint on A Rock’, som udkommer på Drone Recordings, d. 23. september.

Lyt med mellem kl. 18-20 på 98.9 FM eller fang livestreamen over nettet.

Ingen kommentarer: