Blogger Widget

mandag den 30. juni 2014

Sommerradio i Mod Strømmen


De næste fem-seks uger står den på sommerradio i Mod Strømmen. Det vil sige, at sendefladen bliver fyldt med den musik og de emner, som jeg (Hans-Hernik Siig) finder relevant i det givne øjeblik, hvor udsendelsen er optaget. Der er nemlig tale om forproduktioner. Jeg er taget på landet.

Hvad programmerne kommer til at indeholde, har jeg ingen anelse om? Måske klipper jeg lidt i de udsendelser vi har sendt, det seneste års tid? Måske får jeg gæster i sommerlandet, der gerne vil give deres besyv med? Måske får jeg endog et par interessante interviews undervejs? Måske genudsender jeg et par stykker af dem vi har på lager? Måske, måske, måske. Det eneste jeg er sikker på, er, at det bliver lidt mere loose, lidt mere sommeragtigt...

Lyt med hver torsdag, kl. 18 – 20, frem til d. 31. juli eller d. 7. august, det må tiden vise, på enten 98.9 FM eller direkte stream.

God sommer!

Ingen kommentarer: