Blogger Widget

torsdag den 3. december 2015

Natradio. Optakt til Beat 2015.


Allerførst skal jeg understrege, at Mod Strømmen sender Beat 2015, torsdag d. 17. december. Ikke torsdag d. 19. december. Mit dato-center var ude af drift, da jeg et par timer, natten mellem mandag og tirsdag i denne uge, forsøgte at komme min 2015-årsliste lidt nærmere. Om det lykkedes, ved jeg ikke.

I den indledende fase arbejder jeg med en A-liste og en B-liste. Pladerne herunder figurerer alle på min B-liste, hvilket vil sige, at de højst sandsynligt ikke dukker op på min endelige Top-15. Med andre ord, hvis jeg eksempelvis skulle lave en Top-75, så havde alle udgivelserne, jeg spillede tracks fra, været at finde derpå.

1. Vetiver - Loose Ends (Complete Strangers)
2. Kurt Vile - I'm An Outlaw (B'lieve I'm Goin Down...)                                     
3. Dungen - Ljus In I Min Panna (Allas Sak)
4. Mbongwana Star - Coco Blues (From Kinshasa)
5. Dengue Fever - No Sudden Moves (The Deepest Lake)
6. The Fall - Dedication Not Medication (Sub-Lingual Tablet)
7. The Sonic Dawn - Watching Dust Fall (Perception)
8. Bisse - Hjertebank (PMS)  
9. Alabama Shakes - Future People (Sound & Color)
10. The Lucid Dream - Mona Lisa (The Lucid Dream)
11. Marching Church - King Of Song (This World Is Not Enough)
12. Wavves X Cloud Nothings - No Life for Me (No Life for Me)
13. The Bevis Frond - Waiting For Sinatra (Example 22)
14. Wand - Lower Order (1000 Days)
15. Nite Fields - You I Never Knew (Depersonalisation)
16. Yahowa - The Sun Comes Up And The Sun Goes Down Again (Forest Moon EP)
17. Truls Mörck - Take The Sun Down (Truls Mörck)             
18. Tame Impala - The Less I Know The Better (Currents) 
19. Wilco - The Joke Explained (Star Wars)
20. Yo La Tengo - I'm So Lonesome I Could Cry (Stuff Like That There)
21. Spökraket - Tahrir Square (In A Witch Forest)                  
22. Paul Weller - Pick It Up (Saturns Pattern)
23. Yesterday's Breed - Shades Of Night (Yesterday's Breed)


Ingen kommentarer: