Blogger Widget

mandag den 9. maj 2016

Mystisk Milits i Mod Strømmen


DIY i bogstavskombinationens oprindelige betydning. Eller som jeg forstår begrebet. Måske er det lige meget? Det unge københavnerband Mystisk Milits har rumsteret på mindre spillesteder gennem et stykke tid. De har selv sat shows op, lagt videoer på nettet og for små fjorten dagen siden udgav de selv deres debutalbum, der såmænd bare bærer orkestrets navn.

Da vi sidste torsdag spillede ’Dragør’ med Mystisk Milits i Shoot 3 2016, nævnte min medvært Jamie Mason, at de har en lyd, man ofte hører i København i disse år. Jeg gav ham ret. Siden har jeg dog ræsonneret mig frem til, at jeg nok svarede lidt for hurtigt. Mystisk Milits er lige en kende skævere…

Men det kan lytterne jo selv bedømme, nu på torsdag, d. 12. maj, hvor bandet kommer forbi Mod Strømmen. 

Stil ind, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via den direkte livestream.


Ingen kommentarer: