Blogger Widget

onsdag den 14. marts 2018

Post-Roskilde 2017 / Shoot From The Hip #2 (2018) mv. i Mod Strømmen


Det kommer bag på mig, at jeg ved en opregning over de koncerter, som jeg kan huske, at jeg hørte eller hørte det meste af på Roskilde Festival 2017, når op på 24 styk. Det er tæt på fem om dagen. Det vil sige næsten fjorten procent af det fulde udbud, hvilket formentlig er mere end hovedparten af campisterne når. Det er sgu da meget godt for én, som jeg, der tager hjem til København for at overnatte, og derfor må tage bus- og togtider med i mit overslag, når jeg planlægger min festival.

Hvis jeg skal gøre min festival op i stilarter, så hørte hele 46 procent til indenfor verdensmusik og omkringliggende afarter. 41 procent var rockmusik. De resterende tretten procent strakte sig over avantgarde, electronica og deslignende. De 24 koncerter fordelte sig endvidere med en på Arena, en på Apollo, to på Orange, tre på Rising, fem på Avalon og Gloria, samt syv på Pavillion.

Stil ind i morgen, d. 15.marts, kl. 18.00, på enten 98,9 FM eller via Tunein eller den direkte livestream.


Ingen kommentarer: