Blogger Widget

tirsdag den 23. april 2019

Post-Roskilde 2018 / Shoot From The Hip #2 (2019) i Mod Strømmen.


Fotografiet herover stammer fra en lydprøve på Pavilion-scenen på Roskilde Festival 2018. Det er taget med min gamle Nokia-telefon og har været gennem et billedbehandlingsprogram. Det er Thee Oh Sees eller Oh Sees. John Dwyers eminente combo, der spillede den ubetinget mest støjende og måske også bedste koncert, jeg hørte på RF18. Bandet har været forbi København flere gange. Jeg havde set dem en énkelt gang før og har ellers holdt mig væk, da jeg har været bange for, at de ikke kunne leve op til det fortræffelige show, de gav i Pumpehuset i 2012. Det havde de afgjort ingen problemer med.

Nu på torsdag, d. 25. april, ser Mod Strømmen tilbage på Roskilde Festival 2018. Vi garnerer udsendelsen med skud fra hoften, dvs. programmet ikke kun er et flashback til domkirkebyen, men også forsøger at dissekere tidens tonesprog, ud fra de erfaringer og det mentale rum, de to studieværter nu engang befinder sig i på dagen. Lyt med, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via Tunein eller den direkte livestream.

Ingen kommentarer: