Blogger Widget

tirsdag den 25. februar 2020

Spillestedet Stengade i de kommende måneder i Mod Strømmen

Når jeg løber henover, hvilke koncerter de københavnske spillesteder, har at byde på, har jeg normalvis en følelse af at være rimelig velorienteret. Jeg har en viden, somme vil nok kalde den overfladisk, men dog en-eller-anden form for kendskab til adskillige af de orkestre, der spiller. Stengades forårsprogram kniber det dog med. Jeg er ikke helt på bar bund. Dune Messiah, Rocky Top, King Dude, Redd Kross, Then Comes Silence, Tristan T og De Må Være Belgiere, kender jeg. Men hvem pokker er Box And The Twins, Nervosa, Stonefield, Truckfighters, Paluch, Fvnerals, Misþyrming, Tankcsapda, Spaceslug med mange flere?

Dét får jeg formentlig svar på nu på torsdag, d. 27. februar, når Mod Strømmen får besøg af et par bookere fra Stengade 30. Stil ind, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via den direkte livestream eller TuneIn.

Ingen kommentarer: