Blogger Widget

onsdag den 26. juli 2017

Road Tripping: Dag 1

Hvorfor gør jeg det her? Måske kan jeg bruge det til noget på et tidspunkt? Er det en musikdagbog? Jeg ved det ikke. Nevermind, den diskussion tager jeg med mig selv henad vejen.

Vi kan godt lide at flytte os, når vi holder ferie. Jeg har ikke tålmodighed til at ligge på en strand eller tulle rundt i det samme fiskerleje i en uges tid. Noget af det sidste, jeg gør, før vi tager afsted, er at tømme min iPod for alt indhold og fylde den op efter randomprincippet. Helt tilfældigt er det ikke, eftersom jeg efterfølgende sletter alt for lange og alt for korte numre. Julens strofer bliver ligeledes dumpet. Det glemte jeg dog denne gang. Nu kan vi begynde rejsen.

Som en form for suspence, havde jeg til denne tur, fodret iPoden med ti sange af en bestemt gruppe i håb om, at den ville dukke op. Gjorde den så det? Det vil jeg ikke røbe endnu. Lige en slutbemærkning. Denne leg fungerer kun, hvis iPoden er sat til at shuffle.


JUNGSHOVED - SLAGELSE

Kocani Orkestar feat. Naat Vel – L’Orient Est Rouge
John Martyn - Don't Think Twice, It's All Right
The Modern Lovers - I'm Straight
Desmond Dekker - Personal Possession
Dr. Feelgood - Back In The Night
Hasil Adkins - Beautiful Hills
Shane MacGowan And The Popes - Rock 'n' Roll Paddy
The GT's - Boys Have Feelings Too
Slim Dunlap - Isn´t It
Hawkwind - Quark, Strangeness And Charm
Jesse Malin - Love Streams
Trevor - Sensual Mediation
Country Joe & The Fish – Superbird
The Jackson 5 - Dancing Machine
Hijaz - Hems
Frankie Paul - Call The Brigade
The Ex - Trash
Manzanita Y Su Conjunto - El Hueleguiso

SLAGELSE - KERTEMINDE

The Mamas & The Papas - Safe In My Garden
Fuzz - Time Collapse II / The 7th Terror
Nick Lowe - Silent Night
Trailer Bride - Hope Is A Thing With Feathers
Zola Jesus - Diamonds
Edgar Broughton Band - Apache Drop Out
Half Japanese - Trouble In The Water
Tim Maia - I Don't Know What To Do With Myself
Why? - Stick 2 Think
Nikolaj Nørlund - Det Blonde Danske Smil
Scritti Politti - Doubt Beat
Thelonious Monk & John Coltrane - Epistrophy
Van Morrison - Into The Mystic


KERTEMINDE - FYNS HOVED - KERTEMINDE

(kort stop ved Viby Kirke og Fyns Hoved Camping. Længere ophold på Fyns Hoved)

De Høje Hæle - Uden Ilt
Curt Boettcher - I Love You More Each Day
George Harrison - Give Me Love (Give Me Peace On Earth)                         
Petra Jean Phillipson - I Want The Impossible
A.J. Loria - Please Analyze
Lightstorm - Walking Into The Sun
Woods - Any Other Day
De Efterladte - Støj På Linien
Mondo Drag - Pillars Of The Sky
Rock City - Think It's Time To Say Goodbye
Martin Armiger - I Love My Car
Sister Double Happiness - Heart And Mind
Mekons - Remember
Willie Blackwell - Junior's A Jap Girl's Christmas For His Santa Claus
Tobi Legend - Time Will Pass You By
Kid Congo & The Pink Monkey Birds - Lurch
Group Doueh - Waydana
The Jesus & Mary Chain - Facing Up To The Facts
Peter Laugesen & Singvogel - Strisserne Breder Sig
Butzback - Ej Forlade Dig
Terry Reid - Bang, Bang (My Baby Shot Me Down)
Telestjernen - I Mit Sminkede Lig
Brian Eno - Backwater
Perfect Pussy - Driver
The Staples Singers - Respect Yourself                                      

Foto 1: Gavlreklame i Slagelse
Foto 2: Fyns Hoved

NB: Gruppen med de ti sange havde iPoden ikke lyst til at spille på dag 1

Ingen kommentarer: