Blogger Widget

torsdag den 4. oktober 2007

What to do?

Sædvanligvis vil denne bloggerkugle være at finde bag en mikrofon på Christianshavns Kanal en torsdag aften. Desværre er det ikke muligt i øjeblikket, scroll en smule ned og du vil vide hvorfor!

Hvad er der så at lave i København i aften? Jeg kunne vælge, at tage i Lab på Vesterbrogade 107B, hvor der er oplæsning ved Line Knutzon, Alexander Carnera Ljungström, Jeppe Brixvold, Morten Søkilde, Thomas Ahrensbøll, Sternberg, Claus Høxbroe og Martin Johannes Møller. På den anden side, spiller danske Figurines, der udsendte dets andet og internationalt roste album ‘When The Dear Wore Blue’ i august, i Vega. Dilemmaet er så bare, om disse arrangementer har rykket begyndelsestidspunktet, så jeg kan nå at se returopgøret mellem FC København og RC Lens. Jeg tvivler.

Jeg kunne også vælge ikke at vælge, og så gøre som digteren Søren Ulrik Thomsen, der ifølge et interview i Magasin Schäfer, der i november 2004 udkom med undertitlen 'Det ene udelukker ikke det andet', i dette tilfælde gør det nu, holder af at tilbringe aftner på et af “de ramponerede værtshuse i udkanten af brokvartererne, hvor jeg (SUT) kan lide at sidde en regnfuld hverdagsaften og drikke fadøl i et hjørne, mens jeg spiller Slade på jukeboksen”

Endnu en mulighed kunne være, at gemme den rastløse energi til lørdag, hvor Jazz Club Loco har Tony Scherr på programmet i Plan B i Huset i Magstræde.

Ingen kommentarer: