Blogger Widget

onsdag den 3. juni 2015

Do the iTunes shuffle #9: Temples - ‘Keep In The Dark’


Oprigtigt talt, så ved jeg ikke, hvor jeg har ‘Keep In The Dark’ med Temples fra. Jeg er heller ikke sikker på om jeg overhovedet bryder mig om nummeret. Ikke desto mindre, så har det engelske band, der blev dannet i Kettering i 2012 og spiller et blend af glam og indie tilsat en snert folk, varmet op for populære engelske acts som Suede, Mystery Jets, Kasabian og The Vaccines. Det har optrådt på Coachella i 2014 og spiller Lollapalooza i år, ligesom de har været forbi The Tonight Show Starring Jimmy Fallon.

Problemet er bare, at BBC ikke gider spille gruppen. Det har fået flere af bandets kendte venner til at gå hidsigt i brechen for dem. Heriblandt Roskilde-aktuelle Noel Gallagher og Johnny Marr. Har de en sag?


Ingen kommentarer: