Blogger Widget

lørdag den 2. juni 2007

If You Don't Like Hank Williams

Mere til namedropping.

”I dig Bobby Dylan and I dig Johnny Cash
And I think Waylon Jennings is a table thumpin' smash
And hearin' Joni Mitchell feels as good as smokin' grass
And if you don't like Hank Williams, honey, you can kiss my ass

Omkvæd:
'Cause I think what they've done is well worth doin'
And they're doin' it the best way that they can
You're the only one that you are screwin'
When you put down what you don't understandI said,

I dig Roger Miller, Merle Haggard, George Jones
Shotgun Willie Nelson and them rockin' Rollin' Stones
And Jerry Lee's still gotta be the coolest in the class
And if you don't like Hank Williams, honey, you can kiss my ass.

Omkvæd:…..”

© Kris Kristofferson (1976)

Der er dem, der mener, at Kris Kristofferson pladekarriere gik i stå, da han fik medvind som skuespiller. Nummeret her er fra ’Surreal Thing’, der kom samme år som filmen ’A Star Is Born’ (hvorfra skumbadsbilledet med Barbra Streisand er hentet) blev lanceret. Det album er der vist ingen der husker. Filmen dukker derimod stadig op på en tv-station her og der.

Ingen kommentarer: