Blogger Widget

mandag den 29. april 2013

Jens K i Mod Strømmen


For over en måned siden var jeg overbevist om, at foråret var her. Opildnet og en kende naivt, postede jeg, under overskriften ’Forårssang fra Jens K’, nummeret ’Livet Er En Labyrint’. Det er foråret 2013 i sandhed også. I skrivende stund driver der mørke skyer indover København. Om de giver regn vil tiden vise (regnen kom). Til gengæld ser det ud til, at der kommer sol og op til 15° på torsdag, hvor Jens K besøger Mod Strømmen. Måske jeg alligevel kan redde lidt af det tabte? Ellers må Jens K gøre det!

I ovennævnte indlæg, fortalte jeg, lidt om den nye plade, Jens K har på trapperne. Hvad, jeg ikke kom nærmere ind på, er de gæster, der gennem årene har bidraget til Jens Ks intelligente, charmerende popunivers. Lad mig i flæng nævne Peter Peter, Margrethe Bjørklund, Tomas Ortved, filmkomponist, producer med meget mere, Povl Kristian og Nils Lassen, som læsere af denne side burde kende. På det nye album, som vi formentlig får en smagsprøve fra på torsdag, medvirker Kira Skov og cellist Cecillie Teresa L. Hyldgaard.

Stil ind på 98.9 FM eller find os på direkte livestream, torsdag d. 2. maj, mellem kl. 18-20. Jeg glæder mig.

Foto: Jan Munkvad

Ingen kommentarer: