Blogger Widget

onsdag den 24. april 2013

White Fence spiller The Only Ones


White Fence er ikke et ubeskrevet blad her på siden. I november sidste år, skrev jeg, blandt andet om pladen ‘Is Growing Faith’, hvorfra jeg især har lagt mærke til coverversionen af Johnny Thunders ’You Can't Put Your Arms Around A Memory’. Jeg kom desværre for sent til koncerten på Bakken i Kødbyen. Jeg får forhåbentlig snart en chance til? For fjorten dage siden, udsendte White Fence ’Cyclops Reap’. Et album, som jeg måske vender tilbage til på et senere tidspunkt.

Nu skal det handle om billedet herover. Det taler næsten for sig selv. Det stammer fra optagelserne af Johnny Thunders ’Que Sera Sera’, der blev indspillet i London i 1985. I går var det i øvrigt 22 år siden, at den tidligere Dolls-guitarist døde på et hotelværelse i New Orleans. Vi skal have fat i herren, længst til venstre. John Perry, guitarist i The Only Ones, forfatter mv.

Forleden postede Perry via Facebook følgende klip fra Le Point FMR i Paris, hvor White Fence minsandten havde The Only Ones ’City Of Fun’, på sætlisten. Det skete med ordene; “I LIKE THIS… Jangly. Doesn't seem to bear much resemblance to the chords as I remember them which is something of an improvement.” Tingene hænger alligevel sammen.

Ingen kommentarer: