Blogger Widget

onsdag den 23. maj 2018

Yahowa i Mod Strømmen


Jeg er desorienteret. Jeg ved nemlig ikke, hvad vi har i vente, når Yahowa atter kigger forbi radioen i morgen. Sådan er det måske altid med Mod Strømmen? For lang tid siden, lavede jeg en svævende aftale med hovedmanden i bandet, Per Gerhard, om noget med nogle musikvideoer fra kassettebåndet, ’The Retard Fucker’. Et fremragende bånd, iøvrigt, hvor Gerhard endnu engang viser sin melodiøse punkrock-tæft. Nu er jeg ikke længere så sikker. Umiddelbart ser det nemlig ud somom, at gruppen har et nyt bånd med titlen ’Take Me Gently, But Do Take Me’, Gerhard kan noget med titler, på vej. Anyway, jeg må vente med at blive klogere til i morgen.

Yahowa spiller forresten til arrangementet Smadder PUNK Extravaganza vol. 2 i Ungdomshuset, d. 1. juni. Gutter Island får endvidere også glæde af Yahowas fortræffeligheder.


Stil ind i morgen, torsdag d. 24. maj, kl. 18.00, på enten 98,9 FM eller via Tunein eller den direkte livestream.

Ingen kommentarer: