Blogger Widget

onsdag den 17. juni 2020

Summertime Blues #3 (2020)


Ikke så meget nyt under solen. Det meste af udsendelsen var uden mål eller med. Bare den musik, som faldt mig ind. Undervejs kan man dog høre anden del af bluesmusikkens historie. En programserie, Radio Bluestime, som jeg vikarierer for indtil august, påbegyndte i februar, og som jeg har redigeret en smule i og genudsender op til flere årtier af under Summertime Blues 2020. I går blev vi færdige med tyverne. Trediverne følger snart…

1. Dawda Jobarteh - Jeg Gik Mig Ud En Sommerdag
2. The Love Coffin - Seasick
3. Lou Reed - She´s My Best Friend
4. Dane TS Hawk 3 - Blue Pepper
5. Duke Ellington - Kinda Dukish And Rockin' In Rhytm (live)
6. Gun Outfit - Matters To A Head
7. Epic Soundtracks - Something New Under The Sun
8. Blind Willie McTell - Statesboro Blues
9. Barbecue Bob - Barbecue Blues
10. Charlie Patton - Pony Blues
11. Tommy Johnson - Big Road Blues
12. Texas Alexander & Lonnie Johnson - West Texas Blues
13. Memphis Jug Band - Beale Street Mess Around
14. Little Brother Montgomery - Vicksburg Blues
15. Louis Armstrong - St. James Infirmary Blues
16. Jimmie Rodgers - Blue Jodel No. 1. (T For Texas)
17. Michael Kiwanuka - Black Man In A White World
18. Ike Turner & The Kings Of Rhythm - Ghetto Funk                                        
19. Tinariwen (feat. Noura Mint Seymali) - Takount
20. Erik Nervous - Jazz Cunt


Ingen kommentarer: