Blogger Widget

mandag den 18. februar 2013

Cosmonauts + The Telstar Sound Drone


Jeg ved ikke hvem, jeg glæder mig mest til at høre i morgen aften på Loppen? Hovednavnet Cosmonauts fra Orange County, Californien, eller opvarmningen The Telstar Sound Drone, her fra byen?

Cosmonauts er psychrock uden hipsterpotentiale, tungt uden at blive gumpetungt og repetativt uden at blive den mindste smule kedeligt. Et sted mellem The Velvet Underground og MC5. The Telstar Sound Drone er vist omsider ved at være færdig med debutpladen. Den er under alle omstændigheder sat til udgivelse hos Bad Afro, d. 27. maj. Om det er fordi de er bange for at skuffe publikum, at de allerede har meldt ud, at pladen bliver væsensforskellig, mere støjende, mere blød, end tidligere udsendt materiale, skal jeg ikke gøre mig klog på? 

Hvorom alting er, så ser jeg frem til at høre nogle af de nye kompositioner live. I dagens anledning har de i øvrigt Hobbitten fra On Trial, Spids Nøgenhat etc. med på guitar. Præcis, som de havde det, seneste jeg så dem:

Ingen kommentarer: