Blogger Widget

tirsdag den 15. december 2015

Beat 2015 i Mod Strømmen


Det vælter ind med Best of 2015-lister fra nær og fjern. Jeg har scrollet utallige igennem. Men er ikke i stand til at fremhæve den ene for den anden. Af den simple årsag, at jeg ikke har en favorit-musikskribent eller et favorit-musiksite. Jeg læser stortset aldrig anmeldelser af andet end bøger. Jeg går lige til musikken. Selvfølgelig er der genrer, der tiltaler mig mere end andre. Ligesom jeg lytter til gode venners anbefalinger. Og i et begrænset omfang, undersøger jeg, hvad specifikke pladeselskaber udgiver. That’s it.

Om den liste, jeg er ved at flække sammen til på torsdag, kommer til at bære præg af disse mangler, er jeg ikke den rigtige til at bedømme. Men nu er jeg jo ikke alene om at lave Beat 2015 i Mod Strømmen. Tilstede er også Jan Damage Petersen og Thomas Løppenthin, der nok begge har en anden tilgang til musikåret 2015.

Lyt med på torsdag, d. 17. december, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via den direkte livestream.

Ingen kommentarer: