Blogger Widget

tirsdag den 23. maj 2017

Roskilde 2017 i Mod Strømmen


Jeg ved ikke med jer, men jeg glæder mig hvert år til at dykke ned i alle de orkestre, solister, ensembler osv., som Roskilde Festivalens bookere finder over hele verden. De senere år har festivalen tilmed offentliggjort programmet så tidligt, at jeg har haft god tid til virkelig at komme rundt i det. Kritikken har, omend ikke haglet ned over årets line-up, så dog været massiv, i de kredse jeg bevæger mig i. Om den har været retfærdig, skal jeg ikke udtale mig om. Blot konstatere, at Gloria- og Pavilionscenen byder på så mange spændende acts, at jeg nok skal føle mig mere end mæt, når festivalen klinger ud natten mellem den 1. og 2. juli.

Nu på torsdag, Kristi himmelfartsdag, tager Mod Strømmen-redaktionen på en længere færd i årets program. Hvad er værd at høre og hvorfor? Hvor er vi ikke at finde og hvorfor? Hvad er det, der stadigvæk gør Roskilde Festivalen til årets mest interessante musikevent og hvorfor?

Stil ind, kl. 18.00, på enten 98.9 FM eller via TuneIn eller den direkte stream

Ingen kommentarer: