Blogger Widget

søndag den 6. december 2020

Nedtælling til Beat 2020 (4 af ?)

Jeg ved ikke, hvor vild jeg er med Reno Bos ’You Can See It All From Here’. Jeg hørte pladen under det vedholdende højtryk først på sommeren, siden gled den væk og forsvandt. Jeg har ikke savnet den, jeg har knapt tænkt på den, men når jeg nu har fundet ’You Can See It All From Here’ frem i forbindelse med denne behandling af nogle af 2020s bedre udgivelser, skal den også have et par ord med på vejen.

Reno Bo er oprindelig fra New York, hvor han i nullerne spillede sammen med Albert Hammond Jr. og The Mooney Suzuki. Nu har han slået sig ned i Nashville, TN. De fleste af sangene er umiddelbart identificerbare, ment på den måde, at man under et lag af guitarer kan høre lidt Beach Boys, noget Neil Young, en snas af Plastic Ono Band osv. Nu når jeg hører pladen igen, er den faktisk ret charmerende.

Ingen kommentarer: