Blogger Widget

mandag den 23. september 2019

Springsteen fylder 70 år i dag.


I ledige stunder i løbet af i dag, har jeg funderet over, hvordan jeg skal ønske Bruce Springsteen tillykke med 70 års fødselsdagen. Han er formodentlig blevet fejret og feteret i de fleste danske dagblade og musikmagasiner, ja for ikke at sige alverdens dagblade og magasiner, i dag. Når det kun er en formodning, er det fordi, jeg ikke har læst dagens aviser. Det sker efterhånden sjældent. 

Jeg antager dog ingenlunde, at jeg har noget væsentligt at bidrage med til fødselsdagsartiklerne. Den metier er de professionelle skribenter sat i verden for at praktisere. Det er dét, de får løn for, så at sige. Jeg kunne selvfølgelig have valgt en personlig vinkel, såsom da jeg hørte ’Born To Run’ første gang eller da jeg var til koncert med ham både i Gøteborg og Frankfurt, indenfor samme uge. Sådan bliver det ikke. Tillykke med de 70 år, Springsteen.

Ingen kommentarer: