Blogger Widget

lørdag den 8. marts 2014

Ugens fem mest spillede numre (ifølge min last.fm)


Hvis rygtet taler sandt, så udkom A. R. Kanes 1987 4 AD-EP, ’Lollita’, med en sticker med ordlyden, "Big Black meets The Durutti Column". Det har jeg ikke kunne få verificeret, ligesom jeg er forbavset over, at denne uges mest spillede nummer er ’Sado-Masochism Is A Must’ fra ovennævnte EP. Lad være med at spørge mig om, hvordan det gik til? Jeg ved det ikke. De andre numre har jeg, måske lige bortset fra Country Teasers, en forklaring på, men den holder jeg for mig selv, et stykke tid endnu.

1. A.R. Kane – Sado-Masochism Is A Must
2. Kottarashky & The Rain Dogs – Ungroovie
3. Kraftwerk – Radioactivity
4. Bobby Womack – Woman's Gotta Have It
5. Country Teasers – Go Away From My Window


Ingen kommentarer: