Blogger Widget

tirsdag den 12. december 2017

Beat 2017 i Mod Strømmen


Først som sidst, hverken War On Drugs, LCD Soundsystem, Slowdive eller andre store langsomme stjerner optræder på min bruttoårsliste for 2017. Jeg kan selvfølgelig kun tale på mine egne vegne. Hvilke udgivelser de andre redaktionsmedlemmer fra Mod Strømmen medbringer nu på torsdag, har jeg en idé om, men om de inkluderer ovennævnte, tvivler jeg på. Men man kan jo altid blive overrasket.

Jeg har hørt mange plader i år. Alt for mange, faktisk. Flere når jeg aldrig at vende tilbage til, selvom det første gennemlyt egentlig fortjener bedre. Dét har jeg forsøgt at rette op på i den seneste måneds tid. Altså at lytte til 2017-udgivelser, der fangede min interesse, men som jeg ikke har fået sat på anlægget igen. Jeg har også forsøgt at genhøre adskillige af de album, som jeg har afskrevet ved første gennemlyt. I de fleste tilfælde, burde jeg formentlig bare have fulgt min første indskydelse, men ting ændrer sig jo undertiden.

Stil ind nu på torsdag, d. 14. december, kl. 18.00, hvor redaktionen vil prøve at eskortere lytterne gennem pladeåret 2017. Det sker via 98.9 FM eller på enten TuneIn eller den direkte livestream.
   

Ingen kommentarer: