Blogger Widget

søndag den 3. april 2016

Et uudgivet mesterværk er dukket op


Jeg skal ikke trætte nogen med teknik. Ikke desto mindre var der tekniske vanskeligheder i udsendelsen med Telstar Sound Drone. En speak blev overdøvet af noget hippierock, som jeg ikke fik skruet ned for. Jeg har forsøgt at dechifrere, hvad det egentlig var, der blev talt om?

Før det, skal jeg lige fortælle, at trommeslager, Hans Beck, havde sat et nummer på, som jeg gerne ville vide noget mere om, da vi havde hørt det til ende…

HH: ”Nå, Hans. Hvor var vi henne her?”

Hans: ”Vi var ved The Conquering Light Of Flora And Faunas uudgivede mesterværk. Det hele er færdigt…”

HH: ”… men de havde ikke penge til det sidste træk”

Hans: ”Jeg ved, at der har været nogle forsøg fra fans, kendte fans, der har forsøgt at få den trykt senere, men uden held”

HH: ”Hvad er det for et band?”

Hans: ”Det er et instrumentalband med to personer. De spillede også et par enkelte livekoncerter, hvor de spillede det hele. Det er Lenny, som er en af mændene bag Subsuburban (københavnsk pladeselskab). Han spillede blandt andet i Austin. Og så er det Tobias, der spiller i Yung. Skidegod plade, som man ikke kan høre nogen steder. Den er klart en udgivelse værd, vil jeg sige”

Nu falder det således, at jeg faktisk har fundet albummet på Bandcamp. Værsgo, her er det uudgivede mesterværk til fri download:


Ingen kommentarer: