Blogger Widget

lørdag den 10. juni 2017

“Priests are here to remind us that shit’s always been bad…


…and music has always had the power to be a force of good.”

Roskilde-aktuelle Priests debutplade ’Nothing Feels Natural’, har minsandten sneget sig ind på en sjetteplads på Stereogums liste, over de halvtreds bedste udgivelser fra første halvår af 2017. Jeg har endnu ikke hørt hele pladen, men de fire sange, ’JJ’, ’Lelia 20’, ’Nothing Feels Natural’ og ’Pink White House’, man kan høre på Bandcamp, har været ved at drive mig til vanvid. Elementerne fra den funky del af postpunken går lige i blodet på mig. Nu må jeg snart se at anskaffe mig hele skiven


Stereogum skribenten mener endvidere:

“2017 is the year of Priests. I’ve seen the band perform a handful of times since Nothing Feels Natural came out, and each set has been near-flawless and life-affirming. Their music is intellectual without being exclusionary, and it bursts with the kind of kinetic energy that makes punk music feel so vital during times like these”

Ingen kommentarer: