Blogger Widget

tirsdag den 23. september 2014

Magnus, nu er det bare dig, vi venter på!


Vi” er nok for meget sagt. Lad mig straks moderere dét til ét jeg. Jeg taler jo kun på egne vegne (og måske et par stykker mere, som jeg har talt med). Både Myre Knudsen og Esben Bukh Glindvad, der udgjorde 2/3 dele af De Høje Hæle, da bandet besøgte Mod Strømmen første gang, har været på besøg i radioen indenfor den seneste måned, uafhængigt af hinanden og med nye numre. Myre Knudsen med soloprojektet Myreskær og Esben Bukh Glindvad med The Monoliths. Nu mangler jeg kun, at chefen for De Høje Hæle, Magnus Knudsen, dukker op i en selvstændig udsendelse.

Og kære Magnus, dit navn står på flere og flere plakater rundt omkring i byen. Eksempelvis skal du optræde solo i Huset i Magstræde på lørdag, d. 27. september, hvor du tilmed også spiller med et nyt trioprojekt, Johnny Johnny Johnny, som du har sammen med Anders Hjernø fra Tidlige Armbånd og Mads Mouritz fra Mouritz/Hørslev Projektet. Et navn, I vistnok var temmelig enige om, fordi I alle er af den mening, at Johnny Madsen var den cooleste personage i Dalton. Jeg har ved forskellige lejligheder hørt dine gamle sange, for slet ikke at tale om dem, du har skrevet til Hælene. Myre Knudsen præsenterede også en ny funky demoskæring, ’I En Cirkel’, med dig, da han var forbi Mod Strømmen. Se nu at få lavet den plade. Jeg ved du har materialet til det. 

Hop omkring et kvarter ind i udsendelsen for at høre ’I En Cirkel’:


Ingen kommentarer: