Blogger Widget

onsdag den 27. november 2013

Var min private kuffert pakket…


…og jeg selv kunne bestemme. For slet ikke at tale om økonomisk råderum, tid, osv. I ved, hvad jeg mener. Ja, så, havde jeg booket mig ind på et hotel i Utrecht i Holland, hvor Le Guess Who?-festivalen finder sted de næste dage.

Her spiller en del navne, der lige har besøgt København eller er på vej. Bland disse Meridian Brothers, Neko Case, Cheap Time, Linda Perhacs, Crystal Stilts, Yo La Tengo og Wooden Shjips. Dertil kommer Lower, The Fall, Connan Mockasin, Destroyer, Terakaft, Hanni El Khatib, Eric Copeland, Night Beats m.fl.

I weekendens anledning, har sidstnævnte sat et mixtape sammen, for det amerikanske musikmagasin, Under The Radar.

1. Bombino: Tar Hani (My Love)   
2. The Cure: 10.15 Saturday Night
3. Duane Eddy: Stalkin'
4. El Abranis: Athedjaladde 
5. The Golden Dawn: Starvation   
6. The Electric Banana: It'll Never Be Me  
7. The Great Society: Grimly Forming 
8. Wanda Jackson: Funnel Of Love  
9. The Velvet Underground: Lady Godiva's Operation  
10. Spacemen 3: Losing Touch With My Mind



Overskrifen er lånt fra C.V. Jørgensens ’Pak Dit Grej’, hvor det lyder:

”Var min private kuffert pakket
tog jeg til Amsterdam
& var jeg fuld lige nu ville jeg være ædru
hvis jeg nåede frem til Amsterdam”

Ingen kommentarer: